Lasă un comentariu

Dinspre..

tTwSUZimoU0O Femeie adevarata mereu gaseste motive sa se nelinisteasca, si calea de a se linisti, in acel mod care-i va permite pastrarea naturii ei neinfricate neclintite. Dar unde ca pana a deveni o Femeie apreciabila, cate are de rasturnat ea in drumul sau,  astfel incat unele- se pierd zadarnic, si putinele inaintase devin exemplul de invidiat! (dar macinate pina la oase, imboldindu-se cu viata si peripetiile ei)

Imi permit sa presupun ca cele mai puternice motive care supun Femeia sunt Dragostea, Razbunarea precum si Invidia. Despre cele din urma mi-e si greu sa deschid gura, ca fiindu-mi straine…. nu as putea decat sa exagerez cu ele, sau macar sa nu pot da catusi de putina culoare.
Ultima romanta pe care i-au cantat-o Sufletului meu….De-aici rezultand ca va fi scis despre …..

Da, da, da!!! Despre Dragoste 🙂
Mereu la fel!!! Despre corpul sanatos si spiritul bolnav, asa cum de fiece data rataceste unde nu-i e locul!!! Dragostea mea e o nebuna ce fuge de acasa pentru a intalni noutatile, pentru a se autocunoaste, pentru a se revarsa peste maximul superior. Dar dand de oglinda pe care ne-o potriveste bine la timp Soarta, se incrunta si vede in Ea aceeasi! Ridicol si la fel! Chipul bolnav si palid la capatul puterilor cand inchide usa gazdei „de nudemult”, si tenul care radiaza la o noua usa, sau o noua experienta.

Asa am uitat deci Sufletul, o parte buna, in orasul in care au trait doar Doi, uitind de lumea de la poalele cuibului unde se infiripau vise erotice, cernea grija flori coapte pentru dejunul alora care stiau ca sunt doar pasionati. La moment stiam cat stiam. Stiam ca atunci cand ploua aveam un singur drum fara regrete, atunci cand Soarele precum o vedeta experimentata isi arata fitele – intindeam mainile spre el in pielea goala pe balcon, sa-si lase autograful…. :))
72 ore + in care frumusetea de afara imi pomenea mai mult despre puterea Lui de-a fascina. Abia pasarea de fier mi l-a smuls din Minte si m-a dus cu gandul catre un alt Om Drag- MAMA……. Atunci insa nu mai realizam, ca zborul ne-a retrimis la viata de odinioara. Alaturi, dar in lumi diferite, eu mai mult in una imaginara. Lumea noastra s-a spart din neglijenta cu care am mers alaturi pe cararile obisnuite deja, pe cele mai „scumpe”, de acasa. Eu mi-am strans cu toata mandria intr-o zi putinul de care dispuneam si miza mea- Sufletul…..El si-a luat Barbatia si tot Farmecul. 🙂

Tacerea, unica  a incununat Fericirea.

Lasă un comentariu