Lasă un comentariu

„Te iubesc!” si sunt responsabila! :)

564509_363544497053586_311015136_n

Pot spune cu siguranta, chiar fiind trezita din somn in toiul noptii, „te iubesc, Mama!” Pot spune ca iubesc ciocolata si dulciurile, ca ma iubesc din suflet pana la suprafata pielii, si ca am adorat un singur barbat pana astazi! Pot spune ca iubesc viata….  si in nici un caz nu voi minti, sau exagera 🙂

Prea multa responsabilitate port pentru cuvintele astea. Si zilele trecute am cunoscut un cuplu, prin nimic deosebit. Dar mi-au atras atentia prin felul cum isi spun „te iubesc!” unul altuia. M-au luat gandurile ce inseamna pentru ei acest „te iubesc” imbietor, ca pentru mine sigur nu inseamna nimic. Ori eu am asteptari iarasi prea mari de la oameni cand isi spun asa cuvinte. Ce-ar spune in cazul daca s-ar putea mari intensitatea sentimentelor lor? „Te ador”? „Te urasc”? „Te doresc”? pentru a-si arata atasamentul, nebunia, dorul….
Eu iubesc lumea, si totusi cand vine vorba de un caz aparte, cu greu pot alege un ” imi esti drag/a” sau „scump/a” si „adorabil/a”! Desi la drept vorbind, nimic complicat in a rosti, sau scrie emotiile pe care le starnesc oamenii nu este,  cand nu ai decat dorinta, in loc de frica de a nu fi inteles.
Intelesul acestor cuvinte, clar si simplu, atunci cand e descifrat de creier ne-aduce extaz, sau alta reactie programata ori ba, ne indreapta pe un fagas cu totul diferit. Toate se preschimba, vrem noi sau nu. Ca si in cazul cand suntem gata sa captam aceasta informatie fara de care nu mai merge nimic in noi, dar si  in exteriorul nostru.

Lumea mea e costruita pe baza unor principii functionale: dragoste, familie, pace, sanatate. Toate implica si responsabilitate si seriozitate, iar declaratiile de dragoste nu sunt o exceptie! Durabilitatea si stabilitatea emotiilor acestea frumoase este  necesitate fundamentala pentru mine. Am dreptul sa evit falsul si diferentiez de adevar, ca si indatorirea de a oferi siguranta cuvintelor si faptelor prin care dau asigurari ca iubesc!
Va indemn sa iubiti in orice mod, deschis sau tainuit, responsabil ori nu..doar SA IUBITI !!!! 🙂
Dragostea e unica lege care sustine lumea ” din fasa”, cea care o incearca si salveaza intr-un sfarsit! Dragostea e viata, viata fericita pe care si-o doreste fiecare!

 

Lasă un comentariu